פרויקטים שפיתחנו ללקוחותינו

פורטל החדשות המקומיות MyNet – רשת אתרי תוכן ופירסום מקומיים בתחומי התרבות הספורט והקהילה
בעקבות צורך אי שביעות רצון מפלטפורמה קודמת נבנה פורטל מעוצב שהוקמו באמצעותו כ 20 אתרים אזוריים עם חדשות מקומיות, לוחות שונים לפירסום וחיפוש, אינדקס עסקים, ארועי תרבות, יומני פעילות ספורט וקהילה ועוד. התשתית הידידותית מאפשרת הקמה יעילה ופשוטה של פוטרטלים חדשים וניהול קל של עורכים, כתבים, בלוגרים ומשתמשי קצה לצד ניהול כלכלי ותפעולי יעיל ומרכזי של התארים
מערכת ניהול מרובת אתרים
מערכת לוחות
אינדקסים מקצועיים
מערכת ניהול באנרים ופרסום רשתית
ניהול משתמשים
החלפה ושיתוף תכנים
אתר מסחר ומכירות בעל יכולות הדמיה תלת מימדית
רשת אתרי מכירות שמבדלת את עצמה בזכות יכולת הדמיה מתבלטת ביכולת להציג הדמיה של מוצרים בתלת מימד ובהמשך וליצור מוצרים אלה בהתאמה אישית. הממשק הידידותי והקל מאפשר התנסות נוחה ללקוח והנעה לפעולה. מערכת הניהול מאפשר לנהל את כל הרשת במקום מרכזי, להקים תתי חנויות למותגים, ניהול מלאי, מחירונים ועוד
הדמיה בתלת מימד
הקמת תתי חנויות
ניהול מלאי
התאמת מוצר ללקוח
ניהול מחירונים
מותאם לסלולר
מערכת ניהול מידע מאובטח ותפעול מערכתי מול מנעולנים בשטח
ניהול המידע של מפתחות בחברה כמו רב בריח הינו הלב הפועם של הארגון. בזכות האפיון האיכותי רמת השירות והיעילות והמולטידיציפלינריות נבחרנו להקמת המערכת החדשה של החברה לניהול מאובטח של מפתחות מאסטר, וממשק עבודה יעיל ומבוקר מול המנעולנים העבודים עם מערכות החברה לארגונים מוסדות ולקוחות פרטיים.
אבטחת מידע
ניהול לקוחות עסקיים
אלגוריתם שיבוץ
מערכת ניהול
ניהול הרשאות
סטטיסטיקה ודוחות
פלטפורמת מסחר בשוק ההון ופורטל חברתי
אפיון איכותי למערכת מורכבת מאד איפשר פיתוח מערכת מסחר ופורטל חברתי בהם המתחרים יכולית להתחרות זה בזה על תנועות מניות שהשקיעו בהן. המערכת הצריכה שילוב של נתונים מסחר בזמן אמת עם עולם חברתי ורטואלי שבו הקהילה וחווית המשתמש הינם גורם משמעותי מהחוויה הכוללת.
מנויות בזמן אמת
ריבוי שחקנים
ניהול ארנק אלקטרוני
מערכת BI
מערכת CRM
אפליקציות
אפילקצית מסחר בשוק ההון
המסחר בשוק ההון הפך להיות זמין לכל אדם מהשורה. נגישות זו יוצרת תחרות הולכת וגוברת בין ספקי פלטפורמות מסחר וחווית משתמש גבוהה כמו תפעול מהיר ויעל בזמן אמת הינם מפתח לבחירת המשתמש הסופי. בזכות יכולות עיצוב גבוהות ויכולות בנית אפליקציה מקצועית ועדכנית וכל אלה במחיר עלות תועלת מצוין - בחירה בנו היתה טבעית לגמרי
מסחר במניות
חווית משתמש
שימוש פשוט
מערכת הזמנות מוצרים B2B בתחום מוצרי הניקיון לארגונים
בזכות היכולת הגבוהה שלנו לבנות אתרי מכירות מורכבים באינטגרציה מלאה עם מערכות הארגון נבנתה מערכת ניהול הזמנות עבור לקוחות עסקיים המאפשרת ביצוע הזמנות סיטונאיות בהתחברות ישירה, ניהול אישורן וקשרי הלקוח, וכל אלה תוך אינטרגרציה מלאה למערכות התפעול והמידע של החברה ומערכת ניהול ההזמנות הכללית
ביצוע הזמנות
הרשאות לאישור הזמנות
ניהול לקוחות
אתר לניהול פיצוי והחזרים בגין איחור בטיסות
המערכת המאפשרת ניהול קל ונוח של הפיצוי לו זכאים נוסעים בכל רחבי העולם בגין איחורים בטיסות. האתר מסונכן עם מאגר הטיסות העולמי ונותן מידע בזמן אמת על טיסות שאיחרו, מאפשר להנוסעים הרלוונטיים להגיש תלונה באופן מקוון, לחשב את גובה ההחזר הצפוי, ולהפעיל את התביעה עבור הלקוח עד שלב קבלת התשלום מהחברה.
ניהול תביעות
אינטגרציה למאגר טיסות
מערכת CRM
מערכת CRM בתחום הפיננסי
חברת WGM שגדלה במהירות בחרה בנו על מנת שנשדרג את מערכת הCRM שלהם שתתאים להיקיף העסקאות והסוכנים הגדול שלה. המערכת החדשה מאפשרת לנהל לקוחות, ניהול כספים, תהליכי רגולציה של בורסה, הקצאות אנשי מכירות ותמיכה ללקוחות, הרשאות, דוחות ואינטגרציה למערכות המסחר של החברה.
הנדסת מערכת
ניהול משתמשים
ניהול לקוחות
ניהול משימות
הרשאות גישה וניהול
סטטיסטיקה
אפליקצית ניהול עובדים ברשתות קמעוניות
כחברה ליעוץ לרשתות קמעוניות אספקת פתרונות ניהול איכותיים וידידותיים הינה חלק מהותי בחבילת השירות היחודית שניתנת ללקוחות. מערכת הניהול שנבנתה כללה אפליקציה ידידותית מאד לניהול כח אדם שהפכה לסטנדט עבודה ברשתות רבות ובניהן: תמנון, אפרודיתה, מגנוליה, עינית ועוד .. האפליקציה מכילה מערכות מורכבות לניהול משתמשים ברמות הרשאה שונות, מערכות לניהול מטלות, הדרכות ומבחנים, ניהול עובדים בדרגים שונים, מערכת תקשורת פנים ארגונית ומעל הכל אפשרות לניהול ארגונים שונים מרובי משתמשים.
ניהול סניפים
ניהול כח אדם
הדרכות והכשרות
ניהול משימות
ניהול משמרות
צ׳אטים וכלי תקשרות פנים ארגוניים
מערכת ניהול מתנדבים
עמותה המספקת יעוץ בהתנדבות לעסקים קטנים בפריפריה. מערכת הניהול מאפשרת לנהל ביעילות את פעילותם של מאות המתנדבים שלה תוך אספקת נתוני בזמן אמת על הפעילות בפועל. המערכת מאפשרות לנהל רשימות עסקים, להקצות לכל עסק מתנדבים, לנהל שאלונים ודוחות סיכום ומכילה מחוללי דוחות איכותיים וברורים עבור מנהלי העמותה.
אפליקציה למערכת ניהול חכמה ומקיפה לעסק
"פיתוח עבור Bsoft עבור לקוח מוביל. פיתוח תשתית וממשקי מערכת עבור פלטפורמת mobile ייחודית העוסקת במתן פתרונות עסקיים SMB. המידוק במערכת זו היה עבור משתמשי הMobile הן ברמת הממשק והן ברמת ניהול מערכות המשנה השונות הכוללות מערכת לניהול עובדים ומשמרות, רשת חברתית פנימית וחיצונית, מערכות Ecommerce הכוללות הקמה וניהול בזמן אמת של מוצרים, ספקים ולקוחות, מערכת להפקת חשבוניות, מערכת סליקה, מערכת אבטחה ועוד…"
הקמה וניהול אתרים
ניהול משמרות וכח אדם
ניהול ספקים/לקוחות
מערכת סליקה וחשבוניות
רשת חברתית פנימית/חיצונית
Sarona market
האתר משלב קונספט עיצוב יחודי עם פורטל יחודי המאפשר לפתוח אזור אישי לכל חנות בשרונה מרקט ולהציג את עולם התוכן היחודי שלה.
מיתוג ועיצוב יחודי
ניהול תתי אתרים
מגזין ובלוגים
אתר תדמית וניהול הזמנות ורישום עבור בית ספר לגלישה
האתר מסחר המאפשר להרשם אונליין לקייטנות וחוגים וכולל הגדרות מתקדמות של ניהול שיעורים, מחזורים והנחות כמו גם רכישת מוצרים משלימים.
הרשמה לחוגים
חנות ציוד גלישה
מערכת CRM
פלטפורמה דיגיטלית חדשנית לניהול עסקי מלא, איתור ספקים ותקשורת מול מוסדות ציבור.
פלטפורמת חיפוש ואיתור ספקים, נותני שירות ובעלי תפקידים במגוון עצום של תחומים עם דגש על שירותים ציבוריים, משרדי ממשלה ומוסדות. המערכת מאפשרת קישור מפולח ומדוייק לבעלי תפקידים רלוונטיים ומטרתה לייעל ולקצר את התקשורת מול גופים אלו. המערכת כוללת מבחר רחב של כלי שיווק וניהול קמפיינים, מבחר מסלולי תצוגה ופרסום לעסקים, רשתות מסחריות ומוסדות ציבור.
ניהול עסקי, ניהול קמפיינים ושיווק רשתי
ניהול וטיוב מידע ציבורי
ניהול מדיה ופרסום
פורטל מכירות קוסמטיקה בינלאומי
אתר בקונספט עיצובי נקי שידגיש את האיכות והרמה הגובהה של המוצרים המשלב בתוכות מערכת מסחר אלקטרוני ידידותי וחכמה במאפשרת ניהול מפוצל של חנות לשוק בארץ ולשוק הבינלאומי, לנהל קטלוגים של מוצרים, הזמנות, מבצעים וחיבור למערכת CRM.
עיצוב ומיתוג יחודיים
ניהול חנות בינלאומית
ניהול מלאי
ניהול פירסום
מערכת מסחר בשוק ההון ופיתוח אסטרטגיות בהתאמה אישית
מערכת מסחר בשוק ההון המאפשרת למשתמשים לפתח אסטרטגיות מסחר על בסיס ניתוח ביצועי עבר ואופטימיזציות ותרגומן לפעילות מסחר אוטומטית המתבצעת על פי האסטרטגיות הנבחרות
חנות גלשנים בהתאמה אישית
חנות אינטרנטית לציוד גלישה על גלים, המאפשרת התאמה אישית יחודית בכך שהלקוח יכול גלשן עם מאפיינים יחודיים לו. החירה מומרת להזמנה שמשודרת ישירות למערכת ניהול היצור ותוך ניהול מערב אחר התקדמות ההזמנה במערכת ועד אספקה ללקוח.
מערכת ניהול שותפים לאתר מסחר בתחום הפיננסי
מערכת המאפשר ניהול יכעיל של תעבורה ומכירות מול אנשי מכירות, אנשי פירסום וחברות קידום שונות. המערכת מתעדת כניסות של לקוחות מאפיקי פירסום שונים ואת תהליך הרכישה שלהם באתר, לרבות הרשמה, הפקדה של כספים וביצוע פעולות מסחר. המערכת מאפשרת לשותפים העסקיים תמונת אמת על ביצועי הלקוחות שלהם ועל התגמול להם הם זכאים בגים פעילות זו.
ניהול משתמשים ושותפים
ניהול כספים ועמלות
ניהול קמפיינים
מעקב אחר תשלומים
ניהול באנרים ומדיה
אינטגרציה למערכות הארגון
אפליקציה לניהול משותף של playlist במרחבי עבודה משותפים
מה שהתחיל כפיתוח פנימי לטובת צוות העובדים שלנו, אפליקציה שמאפשרת לכל הנוכחים במשרד לשלב ב PLAYLIST של מוסיקת הרקע במשרד את העדפותיהם האישיות, הפך, בזכות ההתלהבות של כל מי שנחשף לאפליקתיה, לאפליקציה שהונגשה לציבור כולו. כולכם מוזמנים לעשות בה שימוש.
ניהול קבוצות משתמשים
דירוגי שירים
ניגון שירים אוטומתי
פורטל החדשות המקומיות MyNet – רשת אתרי תוכן ופירסום מקומיים בתחומי התרבות הספורט והקהילה
אפליקציה נלווית למערכת פורטל החדשות המקומיות שפותחה. מאפשרת נגישות דרך האפליקציה לכל האתרים בפורטל, נגישות לכל המידע החדשותי, הקהילתי או הפרסומי, מערכת התראות וכן יכולת הזנת מידע על ידי המשתמשים והכלל זה תמונות בזמן אמת
מערכת ניהול מרובת אתרים
מערכת לוחות
אינדקסים מקצועיים
מערכת ניהול באנרים ופרסום רשתית
ניהול משתמשים
החלפה ושיתוף תכנים
  • לקוח ynet של bosonet פיתוח אפליקציות
  • לקוח רב בריח שהשתמש בשירותי פיתוח תוכנה
  • WSC sport
  • מיקור חוץ תוכנה
  • פיתוח אפליקציות למובייל עם חברת תוכנה bosonet
  • עיצוב אתרים לחברת דיזנהאוז
  • לקוח קליר
  • בניית אתר רספונסיבי לחברת sweatstar
  • פתרונות טכנולוגיים לחברת IBSOL
  • לקוח של בוזונט חברת תוכנה
  • פיתוח אפליקציה לעסקים קטנים, גדולים ובינוניים
  • ביסופט תוכנה בע"מ
  • פיתוח מערכות מתקדמות לעסקים
  • חברת תוכנה לפיתוח אפליקציות
  • פתרונות תוכנה לחברת GOLBARY
  • Daront חברת לבניה ואחסון אתרים
  • פיתוח אפליקציה לחברת minipay
  • פיתוח אפליקציות לחברת travel refund
  • isnet לקוח של בוזונט חברת תוכנה
  • פיתוח תוכנה לחברת wgm

בואו להתיעץ איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.